8/24/2013

Ümit Besen - Seni Unutmaya Ömrüm Yetermi


Seni unutmaya ömrüm yeter mi 
Dön desem tersine dünya dönermi
 Gururum aşkım öyle düşmanki 
Geri dön beni sev dön diyemem ki
Bu dizeleri kimbilir kaç kişi tekrarladı şarkıyı dinlerken..Kimbilir kaç kişi aşk acısını bu şarkı ile pekiştirmek zorunda kaldı..Kimbilir kimler bu şarkı ile hıçkıra hıçkıra ağladı sırf sevdiğinden ayrıldı diye...

Şu şarkılarda o kadar çok duygu ve anlam yüklü ki.Gerçekten şaşırıyorum bazen dinlerken.Acaba ne kadar zamanda yazdılar, ne yaşadılarda kalemlerinden bu satırlar döküldü diyorum kendi kendime.Bazı okuyucular abartıyorsun diyebilir ama beni anlayan bir kesmin olduğunu biliyorum :)

Ümit Besen Nikah Masası'nda da yazdığım gibi sevdiğim ve saygı duyduğum sanatçılardan biridir.Ve ben Ümit Besen sayesinde org çalmayı öğrendim.İlk org çalarken onun şarkılarını denedim ne kadar başardım orası meçhul ancak Taverna müziğin duayeni olan Ümit Besen sayesinde hiç bir kursa gitmeden org çalıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder