8/24/2013

Hababam Sınıfı

Böylesine güzel ve komik bir film serisini unutacağımı düşünmediniz umarım :) Kim ne derse desin gelmiş geçmiş en güzel TÜRK filmlerindendir Hababam Sınıfı serisi...Rahmetli Rıfat Ilgaz'ın kaleminden dökülen romanı Kemal Sunal, Minür Özkul, Halit Akçatepe, Ayşen Guruda, Adile Naşit, Tarık Akan gibi çok değerli sanatçıların oynadığı naçizane filmlerdir..Yer yer güldüren, yer yer hüzünlendiren ve ders veren filmlerdir  Hababam Sınıfı serisi..İzlemeyeniniz yoktur konusu hakkında pek yazmak istemiyorum açıkçası :) Filmleri nasıl zorluklar içinde çektiklerini anlatan bir röportaj vardı ancak bulamadım eğer bulursam ekleyeceğim yazıma.

Yakın zamanlarda yapılan hababam sınıfını bu konuya dahil etmiyorum tabii.Çoğu yazımda belirttiğim gibi bir işi para için yapıyorsanız eğer gerçekten hakkını veremeyeceğiniz aşikâr .Çünkü zamanında eski hababam sınıfından kimse bu işi para için yapmadı ki zaten bir röportajda yanlış hatırlamıyorsam bazen sadece yol paralarını aldıklarını söylüyordu üstadlardan biri. Para almadıkları halde rol aldıkları filmlerin kalitesi ortada kimse kalitesiz film yapmışlar diyemez...

O kadar çok komik sahne var ki hangisini ekleyeyim diye düşündüm açıkçası :) sonra geleneği bozmamaya karar verdim sadece Hababam sınıfının o meşhur şarkısını ekleyeyim dedim kendi kendime..Yavaş çalındığında hüzünlü olan hızlı çalındığında neşeli olan o sihirli şarkı.

0 yorum:

Yorum Gönder