8/20/2013

Mirkelam - Her Gece



Nostalji günlüğüme yine bir şarkı ile devam etmek istiyorum...Mirkelam'ın beğendiğim şarkılarından biri olan Her Gece şarkısını paylaşayım dedim :)

Sanırım bu yazıyı ilk yazımda yazmam gerekiyordu :) Geç olsun güç olmasın :)  Bir arkadaşım Yonca Evcimik'in şarkılarından birini attı dinledim sonra kendi kendime dedim bir nostalji blogu açayım ve hatırladığım şarkıları paylaşayım ki insanları eski günlere götürebileyim ve ne kadar özlendiğini bir kere daha göstereyim...

Şarkıları dinledikçe, Oyunları gördükçe, Dizi ve Filmlerden kesitler izledikçe keşke 90'lı yıllarda ki gibi olsaydı herşey diyorum..İnsanlar o zamanlar daha masumdu bence..Bakkal amcalarımız vardı her mahallede, şimdi ki gibi süper market yoktu doğru düzgün.Paramızı uzatır amca buna ne olur diye sorardık :) sokaktan dondurmacı geçince annelerimize yalvarırdık para vermesi için...Ya da ne bileyim ilaçlama arabalarının peşinden koşardık sebepsizce...O günleri özlememek elde mi ki ? O masumlukları, şirinlikleri ve yapmacık olmayan hayatları...Neyse fazla uzatıp kafanızı şişirmeyeyim ve videoyu paylaşayım :)


0 yorum:

Yorum Gönder