8/21/2013

Kaptan Tsubasa


Efsane animelerden biri olan Kaptan Tsubasa konuğumuz olacak bugün :) Tsubasa aslında anime olarak değil manga olarak çıkarılmış ilk olarak ve 1981 yılında çıkmış.Animeye ise 1983-1986 yılları arasında çevrilmiş. Ben de Vikipedia'nın yalancısıyım Vallaha :) Neyse bu kadar sıkıcı bilgi yeterli sanırım...

Düşünüyorum da aslında yeni nesil çook şey kaçırıyor ve farkında değiller bunun..Tsubasa gibi bir anime varken ve internet gibi bir nimet sayesinde istedikleri gibi ulaşabilme imkanları varken burun kıvırıyorlar...Tabii bu herkes için geçerli değil eminim yeni nesillerden de bu animenin hayranları vardır ama benim tanıdığım yok :) Ben10 gibi çizgifimlere 10 basar bence Kaptan Tsubasa.

Her gün izlemek için can attığımız bu animenin kahramanlarından biri de Wakabayashi Genzo isimli kaleciydi.Genelde küçükken kalecilik yapmayı sevenler hayranlıkla izlerdi Wakabayashi'yi ben de onların içindeydim tabii ki :) Onun yaptığı hareketlerden sonra dışarı çıkıp top oynarken kumda uçmaya çalışırdık topa ve üstümüz başımız perişan olurdu :) tabii sonucunda eve geldiğim de annemden bir ton azar işitirdim ama yine de beni yıldırmıyordu baskılar :)

Hatırlıyorum da eskilerde top oynarken herkes bir takım seçerdi kendine, kimi Galatasaray olurdu kimi Fenerbahçe...Ben ESKİŞEHİRSPOR olmayı tercih edenlerdendim her zaman :) herkes kendi maç yorumunu kendisi yapardı :) Abiler sırf topumuz olduğu için oynatırlardı bizi bazen :) kaleye geçirirlerdi sonrada onlara göre yavaş ama bize göre hızlı şut çekerlerdi hep :) O zamanlar dizimizin yarası bile bir süre üzdükten sonra mutluluk verirdi insana..Şimdi ki nesle bakıyorum neyse yorum yapmayacağım çünkü böyle aciz, hayattan zevk almayı bilmeyen, her şeyi teknolojiye endeksleyen bir nesil gördükçe kendimi kaybediyorum..

0 yorum:

Yorum Gönder